dinsdag 23 juli 2013

De uitslag van mijn eerste give away !!!!

Ik heb de hulp in geroepen van één van de papegaaien om één briefje te trekken , hij had er 2 tegelijk vast en ja toen zat ik met een probleem (zucht)
Wat nu ????

Eventjes goed nagedacht en omdat ik toch goed was uitgerust van men weekje verlof en op de koop toe nog heel goed gezind was heb ik besloten om ze allebei laten te winnen .
Het zijn geworden ...................tatatatatataaaaaaaa trompetgeschal .....................

Emilie en tutti !!!!!
Jullie hebben een zelfgemaakte dromenvanger gewonnen en als jullie mij het adres toemailen gaat hij eerdaags de post op .

Hier kunnen de winnaars en mijn volgers de dromenvangers zien die zijn gewonnen .




de dromenvangers zijn zelf gemaakt , ze brengen geluk en zouden slechte dromen omzetten in goede 
de veren zijn van onze eigen gaaikes 

van harte proficiat een de winnaars 
er komt een volgende give away bij 50 volgers maar dat kan nog wel een tijdje duren hahahaahah.

lieve groet van mij 


4 opmerkingen:

  1. proficiat winnaars
    groetjes,
    XXX Jacky XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat leuk! Jihow!
    Helemaal gaaf! Hopelijk gaat ie goed helpen. Hij zal in ieder geval mooi hangen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend geluk dat ik heb gewonnen! Supermooie dromenvangers, helemaal met veren van jullie eigen vogels!
    Heb je mn adres gemaild.
    X emilie

    BeantwoordenVerwijderen