dinsdag 23 juli 2013

het heeft deugd gedaan

Na een tijdje afwezigheid ,ik had namelijk een weekje verlof en was dat rats vergeten (wie vergeet er nu dat hij congé heeft hé) 
we zijn een weekje met de gaaien naar de camping geweest en het heeft deugd gedaan , de zon was ook van de partij en dan kan er toch niets meer stuk 
sebiet ga ik ook de winnaars bekend maken van de give  away ,het zijn er namelijk 2 geworden 
ik had er ineens zin in en de papegaai nam 2 van de briefjes ipv ééntje ,dus ja 2 winnaars 

vorige week heb ik ook 2 knuffels afgewerkt en wel 20 fluo-hartjes , van de laatsten heb ik jammer genoeg geen foto ,ben het vergeten en ze zijn al verkocht 
kheb voor bijna 40€ verkocht ten voordele van men kleine meisje (joepieee)

dit zijn de knuffels ,nog een draak op bestelling 


en een heel lief rupsje dat nog te koop is 


zo dit was weer een kleine update van hieruit 

ojaaa ,ik had de give away van emilie gewonnen maar er was wat mis gegaan met de mail en ze had men adres pas gekregen een half uurtje voor ze op vakantie vertrok 
nu moet ik nog heel lang wachten en vermits ik "soms" heel ongeduldig kan zijn gaat dat wachten heel lang duren ,maar zodra het er is laat ik het jullie allemaal hier wel zien 
spannend hé 

tot gauw luitjes 
warme groet van bezig bijtje 


1 opmerking: