zaterdag 24 augustus 2013

een rustige vakantie week ,een rare vogel en een hele leuke "uilentas"

het was even stil op men blog ,de reden, ik was er een weekje tussenuit 
een weekje op de camping gezeten met het ventje en het gaaies ,want ja men gevleugelde vriendjes gaan dan ook telkens mee 
men tijd daar ook nuttig besteed en hoewel het er rustig aan toe ging toch een paar dingen afgemaakt 
twee zetelbankjes op een papierenzakdoesdoos , een calimero gehaakt
een tas gemaakt voor een buufje ginder om de toiletspullen in op te bergen ,zodat niet iedereen ziet dat je met je wc-rol naar het blok gaat (hihihi) en vrijdagmorgen opgestaan met een lumineus idee om een uilentas te maken en moet je wat weten ............................

het is nog gelukt ook nog ,kijk maar 
mooi hé zo'n uilentas !!!!

de binnenkant van deze tas 

aubergine zakdoekzeteltje

de tas om mee te nemen naar het toilet 

calimero 

een fleurig zakdoekzeteltje 

dus zoals je ziet ,zelfs een rustige week brengt wat nuttigs 

afgelopen weekend hadden we ook "het nichtenweekend" naar jaarlijkse gewoonte ,dit jaar was het mijn beurt om gastvrouw te spelen , het was heel gezellig en we hebben ons goed geamuseerd , jammer voor de nichten die er niet bij waren 

vorige woensdag zijn we naar de uilentuin geweest 
maar daar maak ik een apart verhaaltje van 
gewoon geweldig was dat !!!!

tot volgende keer lieve lezers van me 
warme groet van mij 
xxxx

3 opmerkingen:

  1. wat heb je een geweldig mooie dingen gemaakt meid! wauw,
    vooral dat gekleurde zeteltje is helemaal te leuk.. mijn aapjes zouden daar heel heppie van worden . xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie spulletjes heb je gemaakt.
    Die uilentas is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai, jij hebt niet stilgezeten, mooie foto's.
    XXX Jacky XXX

    BeantwoordenVerwijderen