woensdag 14 augustus 2013

Ik heb een give away gewonnen !!!!

Vandaag toen ik thuiskwam van het werk lag er een mooie enveloppe voor me , Het was het kadootje van de gewonnen give away 
Ik had hem gewonnen bij Emilie (ik weet niet hoe ik hier een verwijzing moet plaatsen) 
De omslag alleen al maakt een mens blij !!!!

in de grote omslag zaten nog 2 kleinere ,ééntje met de vlinderslinger en ééntje met geluk 
ook nog een kaart met een wijze spreuk 


bedankt Emilie voor de attentie .

If adventures will not befall a young lady
in her own village, 
she must seek them abroad.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie give away heb jij gewonnen meid. Heerlijk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. winnen is altijd leuk :-) gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er blij mee bent :-)
    Is de rode kraanvogel (voor geluk) ook heel overgekomen?
    X Emilie

    BeantwoordenVerwijderen