woensdag 6 november 2013

druk druk druk

dag lieve lezers 
een tijdje niks van me laten horen maar ben echt wel heel druk bezig geweest 
de voorbereidingen voor de 2 kerstmarkten vragen veel van men tijd en ga dan ook nog full time werken 
kheb ook nog wat haakwerkjes klaar maar die zal ik morgen ofzo tonen 
sinds maandag ben ik thuis met een arbeidsongeval,ik had een pijnlijke aanvaring met een winkelkar ,met zwaar gekneusde ribben als gevolg en een paar weken thuis (lekker freubelen dan) 
als het niet zoveel pijn zou doen zou ik het thuiszitten nog leuk vinden ook 
maar ach, het gaat wel over eer ik een jongetje ben ;)






 morgenstond heeft goud in de mond 







een double do kat 
de kaartjes die je hieronder ziet is gemaakt voor de doop van de kleine van een collega, ze wou graag originele herinneringskaartjes , nu origineel zijn ze wel en géénéén hetzelfde 













3 opmerkingen:

  1. Vervelend dat je geblesseerd thuis zit. Hopelijk lukt het je om je gedachten te verzetten met leuke creatieve dingen. Zo aan de kaarten te zien lukt dat goed. Mooi gemaakt.

    Groetjes en sterkte, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OE dat klinkt pijnlijk! Beterschap nog! wat een mooie dingen heb je weer gemaakt! super!

    BeantwoordenVerwijderen