maandag 18 november 2013

tok tok tok tooook

er kwam deze namiddag een kipje uit men haaknaald gekropen 



wat ik nu onderhand al wel geleerd heb ,is dat je nooit verschillende projecten tegelijk mag beginnen 
eerder deed ik dat nooit ,ik begon wat en maakte het af 
nu was ik met drie stuks tegelijk bezig en eigenlijk gaat er niks goed vooruit 
dus vandaag dan maar kipje afgewerkt 
en vanavond verder gehaakt aan een roze paardje 
de groene kerstboom zal dan nog even moeten wachten 
alles op zijn tijd 

zo zie je maar weer 
men is nooit te oud om te leren :p

lieve groet van mij
xxx

8 opmerkingen:

  1. wat een lief beestje...lol ik zit zo a lang de amigurumi techniek uit te proberen en wil niet lukken...zijn alleen maar in rondjes haken maar toch..wil ook een poppetje haken of zo...kent u ene tutorial dat makkelijk mee helpt? liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat zal wel ergens bestaan hoor ,ik ken ze niet ,ik heb het aan mezelf geleerd en al doende leert men meer ;)
      succes

      Verwijderen
  2. Super leuk geworden! en heel herkenbaar. Hier lopen er ook altijd meerdere projectjes tegelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is leuk! Ik heb alle projecten in mijn hoofd, dat is ook er vervrlend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een grappige kip. Dat geeft vast een goed gevoel dat hij af is.
    Op naar het volgende project.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja dat geeft zo'n gehaast gevoel vind je niet als je met meerdere dingen tegelijkertijd bezig bent. Goed dat je nu stap voor stap alles afmaakt. Groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kipje, ja haha aan 1000 en 1 ding tegelijk bezig zijn, ik ken het! Had een dag maar 48 uur.Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen